Øvrigt

Forsikring og ansvar

Alle medlemmer er som privatpersoner erstatningsansvarlige for både person- og tingskade ved aktiviteter i forbindelse med foreningen. Det er et krav at alle medlemmer har både aktiv ulykke- og ansvarsforsikring jævnfør foreningens vedtægter ved tilmelding til foreningen.

Det forventes at medlemmerne overholder reglerne opsat af de instanser vi låner hal/lokaler af (se ovenstående). Samtidig forventer foreningens bestyrelse 100% ærlighed blandt alle medlemmer, hvis der sker en skade, så vi kan få håndteret det på rette vis med forsikringsselskaber og alle involverede parter.

Regler for springhal

• Alt aktivitet er på medlemmers eget ansvar

• Medlemmer er erstatningsansvarlige hvis noget ødelægges

• Alt mad og drikke indtages på balkon eller i klubhus (drikkedunk med vand er dog tilladt i garderoben, bag den røde streg)

• Gulv, stole og borde aftørres efter egen spisning

• Alle stole sættes tilbage op på bordene

• Ingen sko i hallen

• Alle skal iklædes tøj uden lynlåse, synlige knapper, pallietter o.l. i tøjet

• Alle skal være "rene", dvs. ingen løbenæser, mad/mudder/maling/andet på hænder, munde, næser og tøj

• Alle tager del i det fælles ansvar for at efterlade hallerne i samme stand som ankommet til

Vi låner SPD's haller gratis mod vi stiller med 4 voksne frivillige 3 gange årligt til deres stævner. Det forventes at vi løfter dette i fællesskab, så vi fortsat kan benytte hallen.

Regler for legestue

• Alt aktivitet er på medlemmers eget ansvar

• Medlemmer er erstatningsansvarlige hvis noget ødelægges

• Mad og drikke indtages ved bordene

• Gulv, stole og borde aftørres efter egen spisning

• Alle hjælper til med oprydning af legetøj/krea/osv. inden man går hjem

• Alle tager del i et fælles ansvar for at efterlade lokalerne i samme stand som ankommet til

Lukkede dage/uger 2024 (Ingen aktivitet planlagt af foreningen)

Uge 1, Juleferie

Uge 7, Vinterferie

Uge 13 + Mandag d. 1. april, Påskeferie

Torsdag d. 9. maj (Kristi Himmelfart)

Mandag d. 20. maj (2. pinsedag)

Onsdag d. 5. juni (Grundlovsdag)

Uge 26-32, Sommerferie

Uge 42, Efterårsferie

Uge 51 (Fra d. 19. december) - uge 1 (Juleferie)

Sociale medier

Vi benytter Facebook & Instagram og vil løbende lægge billeder op af foreningens aktiviteter. Alle ansigter vil, så vidt muligt, blive sløret/dækket når der lægges op på sociale medier, af foreningen.

Som medlem i foreningen, er man yderst velkommen til selv at lægge billeder op i grupperne. Også her skal alle ansigter sløres/dækkes, så ingen vil føle sig forurettet.

Lukket Facebook gruppe kun for aktive, betalende medlemmer: tryk her

Åben Instagram profil, hvor alle er velkommen til at følge med: tryk her

Foreningens MobilePay & kontonummer

Foreningens MobilePay nummer: 400460

Foreningens kontonummer i Jyske Bank Reg: 5073 Konto: 2793133

Vedtægter

Foreningens vedtægter kan du se ved at åbne denne PDF.

Persondataforordring (GDPR)

Alle oplysningerne (fulde navn på voksne og børn samt fødselsdato på børn, adresse, e-mail og telefon) I giver ved indmeldelse, bliver gemt, og kan kun tilgås af bestyrelsen. Oplysningerne vil blive brugt til opkrævning af halvårligt kontingent, til at udsende nyt fra bestyrelsen på mail samt til at søge tilskud ved Silkeborg Kommune. Oplysningerne bliver slettet senest 5 år efter, man melder sig ud af foreningen. Oplysningerne gemmes i 5 år i henhold til bogføringsloven, hvor der er krav om dette.

Når man er meldt ind i Foreningen Hjemmebørn kan man blive medlem af en lukket gruppe på Facebook. Det er frivilligt, om man ønsker at være med her. I Facebookgruppen opretter vi begivenheder for alle ugens aktiviteter, både faste og øvrige aktiviteter. De faste ugentlige aktiviteter er også beskrevet på hjemmesiden. Man er altid velkommen til at kontakte et medlem fra bestyrelsen, ved spørgsmål om aktiviteterne.

Senest opdateret d. 23.11.2023